Gott!

Nu är vi (jag och Richard) precis hemkomna från B och S. Vi var 9 personer som käkade middag ihop och allt var jättegott. Blev så otroligt mätt. En riktigt trevlig kväll, tack! :).

Pratade ju om att jag funderade på att gå till NH ikväll, men jag var så himla otaggad. Har haft huvudvärk hela kvällen och fick sno en huvudvärkstablett av L :), så det släppte iaf. Är också väldigt väldigt trött efter gårdagen. Så det blir sängdags efter detta inlägg.

Imorgon ska jag och pojkvännen åka till Tornby och "shoppa" mat. Kylskåpet gapar tomt och det finns ingen pasta eller potatis hemma. Vad ska man äta då?? :P. Så imorgon blir det seriös mathandling ;). Sen ska jag försöka hinna med lite träning, sola och plugga. En rolig söndag helt enkelt ;).

Hoppas alla haft en lika trevlig kväll som mig!? God natt!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0