GAAAAAAHHH

Usch, fy, blä...
Insåg inte fören idag att det är jättemycket att läsa till på torsdag. Har bearbetat mig igenom en del, men har mycket kvar. Det blir stenhårt pluggande den här veckan...åå, vad jag längtar =(.
Nej, nu rycker vi upp oss här =P. Det är ju faktiskt sommarlov om lite mer än en månad, så det är bara att kämpa på nu innan sommaren.

Idag när jag var och styrketränade bestämde jag mig för att "upphöra" med styrketräningen. I alla fall i 2 veckor. Jag ska alltså bara köra konditionsträning. Det får blir några löparrundor, aerobics och station dem här veckorna. Får se om det händer något med kroppen under den tiden. Ska mäta allt imorgon och sen om två veckor igen. Har svårt att tro att det sker någon stor förändring på 2 veckor, men jag vill bli lite mer "deffad" som det heter på träningsspråk. På vanlig svenska, jag vill bli av med det fettet som ligger runt mina muskler så att dem syns bättre. Haha...det lät konstigt, men ungefär så är det =).

På shoppingrundan prövade jag ett par supersnygga jeansshorts. Dem satt verkligen jättebra på mig =).

Dem kostar 249:- och kommer från Lindex. Dem är lite snyggt slitna på sina ställen. JAG VILL HA!! Men jag gjorde som mamma sa, "håll i pengarna", och köpte dem inte =(. Jag ångrar det lite nu när jag tänker tillbaka på hur bra dem satt. Får verkligen ta mig en riktig funderare på dem, har ju 25% till 30/4, så innan dess ska jag ha bestämt mig. Vad tycker ni??

Aja, dags för lite mer läsning innan jag ska släcka för dagen.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0