FULLBOKAD

...det är vad jag är fram till sommaren. Både roligt och jobbigt på samma gång. Har otroligt mycket olika saker i skolan, sen träning och åka hem några gånger. Kommer kanske dessutom missa P student :'(. Gruppen tycker att jag kan åka till hans student och sen tillbaka... Jag kan ju inte bara åka fram och tillbaka för det. Dem tre sista dagarna kommer vi behöva till att rätta våra fel på projektplanen och jag har erbjudit mig att jobba hemifrån. Jag förstår ju dem också, eftersom alla vill åka hem såfort som möjligt efter skolan...men det är ändå lite jobbigt tycker jag. Får diskutera det med dem lite närmare sen.


Här utanför fönstret skiner solen på Domkyrkan, så fint.
Har precis anvnjutigt min lunchlåda här hemma och ska snart åka och träna. Är som vanligt inte speciellt sugen på att träna inomhus när vädret är så fint, men så får det bli iaf.



Ikväll är det dags för fadderinfo. Jag ska alltså vara fadder för dem nya studenterna efter sommaren. Ska bli roligt :).
Vi hörs senare!
P&K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0