E-time

Idag har det varit mycket E-time. E-time betyder att jag umgåtts väldigt mycket med en viss E ;). Haha...jag hämtade upp henne och så åkte vi och köpte lunch (avokadosallad, mums!) och åkte till havsbadet och satt i solen och åt. Kollade ut över det glittrande havet med finlandsbåtarna som åkte förbi utanför, hur mysigt som helst. Allt hade varit PERFEKT om det inte hade varit för att det blåste så mycket, och inte sådär varmt som det gjort vissa dagar, utan nästan lite kallt *brrr*. Skönt när vi kom in i bilen igen. Åkte till Willys och handlade allt till kvällen, så nu är jag redo :D.

När jag körde bilen för att hämta E så ringde telefonen, ville inte svara eftersom jag körde. Telefonen ringde två gånger så jag stannade och svarade, det visade sig att jag har fått ett "extrajobb"!!! Som röstmottagare (räkna röster vid EU-valet). En superbra extrainkomst för en dag :). Både jag och Richard fick, hur gött som helst. Då kan man göra något superroligt i sommar (som att kanske köra mera bil :P). Haha...jag älskar att köra bil! Antar att känslan kommer avta, därför passar jag på att köra så mycket som möjligt nu.

Richard skulle ta bussen kvart i tre från Linköping, men den var försenad, så han kom iväg en halvtimme försent. Hela planen rubbas liksom :P. Så jag hoppar Täby och åker dit i helgen istället. Ska fixa lite med dukning, sminka mig och fixa iordning mig. Kommer kanske upp någon bild senare.

Ha en superbra valborg!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh gud va jag älskar E-time :)

2009-05-04 @ 21:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0