Dagens outfit

En dagens outfit lägger jag upp innan jag drar till gymet =).
Såhär såg jag ut idag på stan.


Solglasögon - HM
Skinnjacka - Vila
Sjal - Åhlens
Randig t-shirt - Gina Tricot

Fransväska - Lindex
Jeansleggings - BikBok
Ballerina - Indiska

Tog även en liten sväng på stan idag och letade efter randig tröjor, men utbuder är dåligt på sådana som jag verkligen VILL ha =(. Fick blir två par solbrillor istället ;). Har kollat på dem länge och dem finns på både BikBok och Lindex. Skillnaden är att BikBok tar 99:- och Lindex 49,50:-.

Ljusrosa! Lovely <3

Vita! Wonderful <3
Totalt för dessa två par betalade jag 74,50:- (hade 25% rabatt). Värsta fyndet och en billig shoppingrunda.
Lämnade dessutom tillbaka chinosen och fick då åter 200 kr i plånboken =D.

Dags för gymet! Sen plugg =(.
Later!
/Elin

Kommentarer
Postat av: frågvis

Är det en cowboy-väska eller indian-väska? Vill veta eftersom jag är sugen på att köpa en själv.

2009-04-19 @ 16:53:21
Postat av: Elin

Jag skulle nog kalla det en indianväska =). Om tittar på tidigare inlägg så har jag lagt upp bättre bilder på den. Hoppas du kommer gilla den, jag använder min jämt! Lycka till.

2009-04-19 @ 22:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0