Buzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Har inte hunnit skriva tidigare då jag har haft "fullt" upp med att äta en superduper god middag med mamma, pappa, farmor och farfar =). Syster lämnad jag av vid planet till Stockholm idag =(. Men vi ses i valborg igen =D!
Till middag blev det först förrätt med melon och skina =D och till varmrätt lammstek (för dem som äter det, jag åt entrecote) och potatisgratäng. Så mums! Sen drack jag Bailys och det var också gott. Ska nog köpa en Dooleys och prova hemma, någon som vet om den är godare än Bailys??

Resten av kvällen har gått åt till att spela Buzz =). Det var trevligt och tiden drog iväg och nu är klockan snart 24.
Är väldigt trött, så jag ska ringa Richard och säga Godnatt och sen ska jag sova =).

GODNATT!
P&K

Ps. Jag skriver om mer mode imorgon från hm.se, och då kanske jag klickar hem något själv också ;) Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0