Brum brum

Imorgon blir det bilfärd hem till Stockholm.
Längtar VERKLIGEN till Stockholm. Saknar min kära familj, mina underbara kompisar och att köra bil :D.
Ser verkligen fram emot helgen. Valborg firas tillsammans med nära vänner och det ser jag verkligen fram emot, på fredagen ska det picknickas tillsammans med the girls, lördag blir det förhoppningsvis middag med pojkvännen och hans familj och söndagen blir det att fira lillkusinen (som fyller 7!!!) och sen åka hem till Linköping igen. Alltså blir det inte en lugn stund :) och dessutom som jag tjatat om detta, jag får köra bil igen. Jag är verkligen jättetaggad, vill bara köra och köra och köra...=P.

Idag har jag ju iaf köat till utekravallen (uppstigning kl 6) och fått biljetter. Sen skola från 10-16 (var så himla trött efter att ha koncentrerat mig hela dagen). Åkte direkt till frikis och satt där och slappade en stund innan aerobicsen. Körde ett stenhårt pass aerobics, duschade och cyklade hem. Blev bjuden på middag av pojkvännen, fiskpinnar och potatismos :). Efter detta har jag bara kollat lite tv och förberett inför intervjun jag och L ska göra imorgon. Är lite nervös faktiskt, men det ska nog gå bra. Uppstigning halv 8, så det är nu läggdags för mig.

Så god natt på er alla!!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0