34 skoldagar kvar...

...till SOMMARLOV!!
Om 34 dagar har jag alltså tagit mig igenom ett helt år på universitetet, helt otroligt. Bara 2 år kvar ;).
Det blir nog iofs inte så mycket sommarlov för mig, har sagt att jag är tillgänglig att jobba från 10 juni till 7 augusti med ledigt v. 30. Helst vill jag ju inte jobba hela sommaren, men vad gör man inte för att få ett jobb i dessa tider?? Hoppas bara jag får kanske 2 långhelger (ledig tors-sön) så att Richard kan komma en helg och E en =). Annars har min chef sagt att schemat kommer ligga på drygt 30 timmar i veckan, vilket är jätteskönt. Då får man vara ledig lite också, hinna med att springa, sola och bada...njuta av sommaren helt enkelt.

Appropå ingenting, konstigt det där med väderprognoser alltså. På tv imorse sa dem att temperaturerna ska sjunka den kommande veckan och att vädret ska bli sämre, men går man in på SMHI ser det ut att ligga på ungefär samma nivå som det gör nu. Lite soligt och molnigt blandat med ungefär samma temperatur. Jag fattar nada? Har våren kommit för att stanna eller kommer "vintern" komma tillbaka =(? Jag hoppas på det första!

Aja, lite shopping ska jag ju bjuda på också. Just nu är jag väldigt inne på en randig tröja. Så snyggt =). Har hittat två stycken snygga i min prisklass. Vilken tycker ni?

Första tröjan kommer från Lindex och kostar 149:- (har 25% på Lindex), blir alltså ca. 112:-.
Andra tröjan kommer från HM och kostar 98:- (har en 50 kronors kupong), blir då alltså 48:-.
Hmm...vilken ska jag ta =P. Haha, den som är snyggast såklart! Ska se om jag hinner en snabbis imorgon.

Dags att sova nu!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0