090430 - Valborg!

God morgon, idag är det valborg :).
Vaknade efter en ganska lång natts sömn vid kvart över 9 (av mig själv). Somnade som en stock efter att mamma och syster kom hem igår vid elva. Hoppade i mina träningskläder och begav mig ut på en löparrunda :), i solen! Det var lite småkallt och blåsigt, men solen värmde upp och jag frös inte speciellt länge. Kom hem duschade, hoppade i bikinin och la mig ute och solade. HELT ok väder för att vara valborgsmässoafton ;).


Passade även på att måla fingernaglarna i samma färg som tårna :). Fin färg va?


Nu ska jag byta om till lite bättre kläder att åka och handla i, sminka mig och fixa iordning bilen. Hörs senare och hoppas att alla får en underbar dag, sola mycket!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0