090429

Snart är det första maj :)!!!
Idag är det en superhärlig dag här i Linköping. Inte ett enda moln på himlen, 22 grader varmt och SOL :).
Hoppas på underbart väder i helgen i Stockholm, för då kan jag sola i bikini. Hur skönt vore inte det?
Enligt smhi ska det blir STORA solar både torsdag, fredag och lördag :). Åååå, ska bli så skönt att komma hem igen.

Lämnar alltså lilla Linköping strax efter fyra idag för lite äventyr i Stockholm. Var hemma senast i mars när syster fyllde år, så det ska bli kul att vara i huset en av dem sista gångerna innan det säljs :(. Familjen ska flytta till Täby och lämna vårt fina hus i Åkersberga. Men jag förstår ju mina föräldrar, det är ju inte så roligt att ha två tomter att sköta. Skriver mer om detta senare.

Idag har jag tillsammans med L varit på ett företag här i Linköping och intervjuat en person till vårt projektarbete. Det gick bra och personen pratade på mycket. Hela 23 min blev intervjun som vi spelade in på datorn. Vi begav oss sen hem till mig för att skriva ner allt han sa, och det tog 3 timmar :o. En tjej i klassen sa att det tog så lång tid, men vi trodde verkligen inte det (iaf inte jag). Så nu har vi vår del i projektarbetet avklarat, skönt! Nu är det bara dem resterande i gruppen som ska intervjua nästa vecka. Good luck!

Dags att städa lite och packa det sista innan jag beger mig till stadsbibblan för att bli upphämtad av tjejerna och T. Känns sådär att åka bil i denna värme, men jag vill hem, så det är bara o åk ;).
Hörs ikväll!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0