090428

Köat till Utekravallen och fått biljetter :)!

Jag och A kom till HU (Hälsouniversitetet) vid strax innan 7, redan då var det kö. Men vi såg att vi skulle få biljetter så vi ställde oss där. Efter oss kom det massor med folk, kön var enorm. Vilken tur att vi kom när vi kom :). Fyra biljetter har jag nu i min ägo, men två ska jag sälja vidare. Någon som är intresserad? Hör av dig! Pris kan diskuteras ;).

Morgonen började alltså redan kl 6 för mig, vilken tur att jag somnade 22 igår. Fick i mig lite frukost, på med lite kläder och sen gav vi oss iväg. Nu ska jag skriva ut lite saker till skolan, fixa lite mer mat till matlådan och lite annat. Sen är det skola från 10 till 16.

Ha det gött idá!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0