090425

God morgon kära läsare :).
Vilken otroligt underbar dag. Solen skiner och det är grymt varmt här i Linköping. Hur underbart som helst.
Vaknade dock redan halv 9 imorse av att det var fruktansvärt varmt i vårt sovrum, solen lyser nämligen in där från 6-12 kanske :P. Så jag gick upp och öppnade fönstret och somnade ganska snabbt om igen.

Som jag skrev i natt så hade jag jättetrevligt igår. Hade trevlig både på förfesten här hemma och på klubben, den hör dock inte till mina favoriter. Kommer nog dröja innan jag går till Sliver igen. Nästa gång får det bli HG eller NH. Funderar faktiskt på att släpa med pojkvännen till NH ikväll en liten stund, men vi får se. Ska ju först och främst på middag hem till B och S ikväll :). Ska bli supermysigt! 

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på mer idag. Jag vill sola! Men det är ju inte så lätt att sola i en lägenhet utan balkong :(. Funderar på att ta en filt och gå ut och lägga mig på gräsmattan här utanför, men känns lite muppigt :P. Haha...vi får se vad jag kommer på. Måste gå och handla lite till kvällen också. 

Nej, nu är det dags att göra lite nytta. Vi hörs senare.
Sola lugnt.
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0