090424

Snurrigt värre :(.
Är totalt slut och fortfarande enormt trött efter bara 5 timmars sömn. När det gäller mina sovvanor är jag som en "gamling", jag klarar inte sovrutinerna som en ungdom klarar av :P. Gå och festa, sen jobba dagen efter, börja klockan 8. Eller sova 3 timmar 7 dagar i sträck. Det skulle ta kol på mig :(. Men men, efter en natt med så här lite sömn ska jag inte klaga. Snart är det ju helg!! Och sen nästa vecka är det Valborg = långhelg ;) och dessutom åker jag HEM hem då.

Idag är dagens outfit helt svart! Tyckte det var lite trålkigt att lägga upp bild då, så bild kommer på partyoutfiten ikväll istället. Jag ska försöka skriva i bloggen under dagen, men risken är att det kommer vara lite mycket att göra. Men ett litet inlägg och bilder på outfiten kommer innan gästerna kommer ikväll.

Dags att sminka sig och käka lite frulle. Ha en underbart solig dag idag!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0