090423

Solen är tillbaka :)!
Hur underbart är inte det? Och vad ska Elin göra då? Jo, jobba :(!!!
Men jag har hört rykten om att det ska bli jättevarmt och sol i helgen, så då får jag passa på att njuta av det då :).

Kunde inte blogga mer igår för vårt internet la av och började inte fungera fören nu :(, hoppas ni klarade er :P?
Har varit i skolan idag mellan 10 och 15. Ska strax släng i mig lite mat och byta om, sen ska det jobbas sittning!

Imorgon är det äntligen dags för premiären av nya nattklubben Sliver och vi i klassen har fått vip-biljetter ;). Det blir förfest hemma hos mig innan eftersom jag bor i närheten :). Ser verkligen fram emot det. Blir nog byxoutfiten med partylinnet imorgon, mer info och bilder dyker upp imorgon.

Nu är det stor tid för mig att göra lite nytta. Ha det gott.
Soliga hälsningar
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0