090422

God morgon!! Idag vaknade jag upp till ett lika grått och tråkigt Linköping som igår =(, men termometern visar iaf 7,4 grader. Det är nästan 4 grader mer än igår ;), rena värmeböljan :P. Aja, jag hoppas solen kommer fram snart igen.

Idag vaknade jag när klockan ringde och gick upp då, låg inte kvar och drog mig eller så. Ska vara i skolan kl 10 och diskutera en massa vi har läst. Hoppas vi blir några stycken så att vi får igång en riktig diskussion. Annars kommer nog min dag bestå av att plugga och äta, idag blir det paus från träningen =). Välbehövlig!

Blir nog inte mycket till blogginlägg varken idag eller imorgon. Imorgon börjar jag nämligen skolan vid 10.30 och slutar 16, och om allt går som det ska så blir det jobba sittning 16-23. Så kanske ett litet på morgonen och kvällen. Tror ingen lider av att bloggen inte uppdateras ;).

Nu är det dags för mig att slänga i mig lite käk, i med linserna och sminket på. Sen är det bara att bike:a iväg till skolan :).
Höres senare!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0