090420

Precis hemkommen från skolan. Är trött, seg, lite småhungrig och riktigt omotiverad =(. Hur ska detta gå??

Imorse hade jag satt klockan på halv 8, men av någon anledning stängde jag av den när den ringde och vaknade upp av mig själv tjugo över 8. PANIK!! Skulle cykla till skolan 8.30 för att vara där vid 9. Vi i gruppen har bestämt att vi kör med ackekvart (akademisk kvart, står det 9 på schemat börjar man 9.15). Så jag flög iaf upp ur sängen och hoppade i kläder, samtidigt som jag åt frukost och sminkade mig. Skönt att matlådan låg i frysen och att väskan nästan var packad.
Var i skolan tio över 9, så jag hann =). Är lite imponerad av mig själv. Men usch så jobbigt det är att stressa sådär på morgonen!! Inte att rekommendera.

Där har ni alltså anledningen till att jag inte skrev i bloggen imorse.
Har alltså precis kommit hem och fått i mig en knäckemacka. Sitter och funderar på om jag ska gå ut och springa, och det ska jag! Fast egentligen orkar jag inte...Men men, bara att "tagga" till och bege sig ut. Sen finns det ingen återvändo :P. Hehe...

Ikväll blir det tv-förbud för min del :P. Måste verkligen läsa en massa. Dock har jag HELA dagen imorgon till att läsa, så det känns lite skönt. Går väl till biblioteket en stund och sitter där =). Sen blir det aerobics på kvällen.

Nu är det dags för mig att gå ut och springa! See ya!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0