090418

Termometern visar +15 grader och solen skiner för fullt. Är det inte underbart med vår??
Och jag sitter inne vid datorn =(, jag säger då det =P.

Vaknade vid 8 imorse och gick upp vid halv 9, åt frukost bestående av fil och banan ;). Sen bar det av till friskis för "prov", hoppas att det gick bra *håller tummarna*. Jag får besked om drygt en vecka, berättar mer då.
Så jag har alltså precis kommit hem och ska snart laga mig lite lunch =). Funderar på pannkakor, men då borde jag nog vänta på pojkvännen, annars blir han avis =P.

Det vattnas i munnen när jag ser denna bild =). Det är Amerikanska pannkakor med nutella, banan och jordgubbar <3.

Något som jag tycker hör sommaren/våren till är iste =). Sådan som man köper på förpackning eller pulver. Persika ska det vara!! Såhär glad blir jag när jag tar mitt första glas iste =D.

SOMMARKÄNSLOR!!!! Stranden nästa =P.

Jaja, dags att lägga in den rena tvätten i garderoben och sen fixa lite lunch. Hörs senare!!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0