090417

God morgon Solstrålar!!!

Nu har jag äntligen vaknat upp till ännu en solig dag här i Linköping. Började morgonen med en stor rengöring av badrummet =), så nu luktar det gott därinne. Och jag håller för tillfället på att tvätta för fullt, hela tvättkorgen var proppfull =(. Tog en liten paus i städandet för att blogga lite och kolla mailen.

Dagens schema är att jag ska storstäda lägenheten (Richard får allt hjälpa till lite också), läsa massor i min studentlitteratur, handla potatis till laxen ikväll och gå ut och springa.
Just det, sedan måste jag öva på friskismoves också =).

Glömde nästan att säga det. Nu har jag klickat hem lite saker från HM =). Ni kan nog gissa vad det blev! Ni får se när det landar hemma hos mig. Jag kan i alla fall avslöja att jag beställde dem högklackade skorna, men dem kommer inte komma fören i början på JULI!!! Då är jag ju inte ens i Linköping =(. Men men, ibland ändrar dem det, så jag håller tummarna. Annars blir jag en sko fattigare :P.

Jaja, dags att äta lite frukost (brunch) och sen fortsätta med städningen. Ska försöka sola lite idag också =).
Soliga hälsningar <3

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0