090415

Underbart!!
Vilken vecka jag har haft =). Från onsdag till onsdag. Jag har klarat av fyra saker som jag kan pricka av.
1. JAG klarade min allra första dugga onsdagen den 8/4
2. JAG tog körkort och klarade det på första försöket torsdagen den 9/4
3. JAG gick på arbetsintervju och fick erbjudande om ett sommarjobb på måndagen den 13/4
4. JAG fick idag reda på tentaresultatet från den förra tentan jag gjorde och jag fick VG (vilket är max på universitetet).
Kan ni fatta vilken underbar tur och skicklighet?? =). Jag är så glad, så glad =D. YEY!

Tyvärr har jag inte hunnit skriva tidigare då jag började 9 och "försov" mig lite, eller egentligen inte, men i alla fall för att hinna skriva  i bloggen ;). Idag är det så otroligt fint väder här i Linköping, det är soligt och varmt.
Dock har jag hela dagen haft en otroligt jobbig huvudvärk och har hällt i mig flera liter med vatten, men det har inte hjälpt. När jag kom hem från skolan tog jag en huvudvärkstablett och nu har den faktiskt *peppar, peppar* försvunnit =).

Aja, som jag tidigare skrev. Skolan började 9 imorse och vi höll på till 14 då vi gick för att hämta våra tentor. Sedan blev det en snabb fika ute i solen med några vänner. Och sen hem. Egentligen skulle jag åkt till friskis och tränat, men eftersom huvudvärken var så fruktansvärd så orkade jag inte. Så jag la mig i mörkret i sängen och vilade en stund.
Och nu är jag pigg igen ;). Ska snart iväg till friskis och gå på ett informationsmöte och efter det ska jag köra ett hyfsat kort pass på gymet. Skönt att röra lite på sig iaf.

Soliga hälsningar!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0