090414

En ny dag har börjat och jag befinner mig nu i Linköping.

Morgonen började redan kvart över 7 då jag hoppade in i duschen, åt frukost och gjorde iordning mig. Vid tjugo över 8 åkte mamma och jag till flygplatsen där vi sa adjö, sen hoppade jag på det lilla planet som tog mig till Norrköping.
27 minuter tar det =), men flygturen är inte så behaglig då det låter jättemycket (man har öronproppar) och det skumpar en del. Nu är jag i alla fall hemma och det är skönt.

När jag kom hem har jag diskat bort all disk och tvättat sängkläder, vill ha rena sängkläder ikväll =). Sen har jag ätit lite lunch och nu ligger jag bara och latar mig i soffan. Ska nog sova en liten stund snart, är helt slut.

Vid 17 är det dags för aerobics igen, men först skulle jag vilja hinna handla lite mat. Funderar på att cykla till Willys, men då får jag göra det senast 15. Så det är snart dags att lägga ifrån sig datorn så att jag hinner sova =).

Ikväll är det någon slags stand-up och artister på HG som jag och Richard ska gå och kolla på. Det är visst några av hans klasskompisar som ska uppträda och det ville han ju se. Så snälla jag följer med ;).

Sov gott från mig en stund nu, hörs kanske senare!
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0