090413

Idag är det måndag och imorgon åker jag hem =(. Visst ska det bli jätteroligt och mysigt att träffa Richard igen, men jag gillar att vara här på Gotland och göra absolut ingenting ;). Man kan läsa en tidning, gå ut och springa eller gräva lite i trädgårdslandet utan att behöva tänka på att man har någonting att passa. Och det gillar jag!

I vanliga fall är jag ju en väldigt planerande människa. Jag gillar att ha allting strukturerat osv. Men när jag är här känns det inte alls nödvändigt =).
I morse vaknade jag vid halv 10 och låg och drog mig en stund. Sen gick jag ut och "powerwalkade" 1 timme i den värmande solen, underbart.
Idag är det blå himmel och sol här på ön och det är lagom varmt.

Nu ska jag byta om och fixa iordning mig lite, sen ska jag på uppdrag :P.
Hörs senare med MODE!!
P&K

Gårdagens outfit på kvällen:

Glasögon - Synsam
Klänning - HM
Kavaj - Cubus
Leggings - Gina Tricot
Strumpor - ? :P
(Förlåt för otroligt suddig bild, hoppas ni kan urskilja något av det jag har på mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0