090412

Påskdagen.
Idag sov jag enda till halv 10, somnade iofs vid strax efter 12 igår.
Gick upp och klädde på mig träningskläderna och begav mig ut och sprang en runda =). 40 min var jag igång.
Vädret är helt okej idag, dock väldigt dimmigt och solen har lite svårt att ta sig igenom molnen. Men man ska inte klaga, vi har ju haft två underbara dagar redan =).

Köpte ju en skinnjacka igår som jag berättade om förut. Köpte den på VILA. Och såhär ser den ut...

Den har kostat 799:-, men den var på rea och kostade endast 399:-. Det är ju ett jättebra pris för en äkta skinnjacka!
Äntligen äger jag en äkta skinnjacka =D.

Har även hunnit med en biltur till Klintehamn för att köpa fikabröd och tidningen. Åkte dit alldeles ensam, för första gången i mitt liv som jag kör bil själv =). Hur kul som helst.

Nu är det fikatime =). Ha det gott!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0