090407

Tisdag. 2 dagar kvar till PÅSK!

Nu är det alltså bara två dagar kvar tills dess att jag lämnar Linköping och flyr till Gotland i några dagar. Det ska bli helt underbart :). Ser verkligen fram emot det!

Blev inte så himla många timmar i natt heller :(. Somnade väl runt halv tolv och sov till halv åtta, det är ju i och för sig åtta timmar, men jag brukar behöva längre sömn för att orka dagen :P.

Idag hade jag problem med vilken t-shirt jag skulle ha på mig till mina chinos och dessa två valdes tyvärr bort av ett enda skäl, jag är BLEK och ser ännu blekare ut i dessa färgglada t-shirtar. Tre gånger på solariumet och lite brun-utan-sol, sen så ;).


Den ljusblåa t-shirten är från Ralph Lauren i USA.
Den rosa är från HM.

Nu är det dags för mig att slänga i mig lite frukost och sen sminka mig...sen skola!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0