090404

Lördag - Back in Linköping.
Nu har vi precis kommit tillbaka från S i Norrköping. Hade en toppenfredag där :).
Jag är helt förälskad i Norrköping, så otroligt vackert med vattnet genom staden och alla vackra, äldre hus. Jag skulle gärna vilja bo där, det var så fridfullt på något sätt.

När vi kom fram vid 16 kom S och mötte oss vid bussen och sen gick vi hem till honom och satt och snackade. Sen gick vi till systembolaget och handlade lite "nödvändigheter". Till middag blev det pizza, var jättegott och längesen jag åt :).
Och resten av kvällen hade vi förfest. Min outfit för kvällen blev vita chinos, ljusblå tubtopp och knallrosa skor :). Färgglatt och somrigt. Har tyvärr ingen bild att visa :(. Jag och B matchade varandra med blommor i håret.
På kvällen blev det utgång på något som heter Palace. Det var ett helt okej ställe med ett jätteroligt schlagerdansgolv som vi stod på 75% av kvällen :P. Dock var alkoholen jättedyr (en aquatini som på systemet kostar 15, kostade där 65) och det är ju inte pengar vi studenter har :P. Så för mig fick det bli vatten :). Lika bra det, jag MÅR toppen idag.

Jag är så himla glad för att vädret håller i sig :). Idag är det faktiskt riktigt varmt ute, dock är det MASSOR av människor på stan. Man får mosa sig igenom och det är ju inte så roligt.
Sitter för tillfället och äter hallonsorbet :). MUMS!


Ska kolla runt med lite vänner om jag ska ha förfest ikväll eller inte. Ikväll är det alltså flashback som gäller :D.
Vad hade man på sig på 90-talet?? Något tips??
P&K

Kommentarer
Postat av: Angelica

Då får du komma till baren och hälsa på mig! :) Ses ikväll!

2009-04-04 @ 15:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0