090402


Solen skiner och det är snart HELG!!! :).
Det är helt otroligt vilken skillnad man märker på sambandet mellan ens humör och vädret. Jag har bara på den närmaste veckan blivit mycket gladare och känner att det är roligt att klä sig i fina kläder och "piffa" till sig lite på vardagarna :). Slippa alla svarta, gråa och dystra kläder :P. Dock älskar jag dessa färger, men jag kombinerar dem med vitt eller lite färg nu i vår och sommar.

Idag började jag skolan vid 10 och vi gjorde klart grupparbetet och var klara vid 14. Så nu har jag bara hunnit hem och kolla posten, ska få tillbaka pengar på skatten :). Inte helt fel i dessa "kristider". Och gissa vad jag ska göra med pengarna...shoppa såklart!! :P Haha...inte allt, jag lovar. Men lite blir det nog :). 
Ska alldeles strax åka och träna styrketräning. Ska bli skönt då jag pausade från träningen igår :). Det är iofs lite tråkigt att vara inomhus och träna när vädret är så fint, men jag hoppas på fina dagar framöver också.
Det står på SMHI att det ska bli STOR sol på lördag och 14 grader, inte helt fel. Solning som gäller för mig då.

Ikväll ska jag på servismiddag på NH. Ska bli trevligt att träffa alla igen, senast var ju på kick-offen.
Aja, dags att bege sig. Sola åt mig med!!
P&K 

Kommentarer
Postat av: jenny

MYS MYS :D

2009-04-02 @ 15:04:14
URL: http://jeannu.blogg.se/
Postat av: Mamma

Den som spar han har.....

2009-04-02 @ 20:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0