090401

April April din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill :P.

God morgon solstrålar!! Idag är det en otroligt vacker dag i Linköping. Solen skiner och himlen är blå, termometern visar 15 grader och allt känns toppen :).
För tillfället sitter jag och äter "brunch", då jag direkt när jag vaknade inte var speciellt hungrig och satte mig istället och läste lite. Sen har jag tvättat lite kläder och städat undan lite. Så nu var jag väldigt hungrig. Det fick bli Elins specialitet, äggmackor :).


Visst ser det smarrigt ut :)?? Till det dricker jag vatten, då juice och kaviar smakar väldigt illa...

Kom på att jag glömt berätta om min "lins-utveckling" :P. Jag sätter i linserna som ett "proffs" nu :). Tar max 1 min att få i båda linserna. Det är så otroligt skönt att ha linser nu när man vill bära solglasögon, jag både ser bra och skyddar ögonen från dem farliga UV-strålarna.

Om ungefär 40 min ska jag cykla till skolan för lite grupparbete. Sen ikväll vid 19 ska jag tillsammans med A hem till B och äta middag, mysigt värre!! :). Ska blii roligt.

Nää, nu ska jag äta upp min "brunch" och sen sminka mig :).
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0