Nyklippt och trött

Hej hej!

Snart dags att sova, ska upp halv nio imorgon, men ska bara vistas i skolan en halvtimme...ska bli skönt att slappa lite imorgon :). Idag har jag varit hos frisören och klippt mig, inte mkt, men ändå så att det känns som jag har en frisyr :). Håret är mkt tunnare och lättare, och lite uppklippt och fixat till sidoluggen. Känns mkt bra en så länge. Men så är det hårfärgen :(...den blir mer och mer orange när jag tittar mig i spegeln. Jag verkligen vantrivs i den orange/guldiga nyansen...men men, imorgon har jag fått en ny tid hos frissan. Då ska hon försöka göra något åt mitt hår, vill få fint hår igen :). Men det kostar...massor! Och det är inte så att man har råd med det när man är student, men men...jag gör vad som helst för att få bort färgen nu. Aja, nu ska jag och mitt fula hår gå och lägga oss :P. Vi säger godnatt.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0