Godmorgon från ruggiga Gotland

Godmorgon på er alla glada!
Här på Gotland blåser det kraftigt och regnar...brrr. Men mys, för då kan man vara inne hela dagen :P. Ska kolla på Sex And The City-filmen som pappa har köpt till oss tjejer :), sen ska vi spela spel och äta nybakade bullar som mamma har gjort, och sen framåt kvällen blir det nog att läsa de kapitel som vi har till imorgon. Imorgonbitti åker jag hem till Linköping igen, känns inte jätteroligt faktiskt. Jobbigt att åka ifrån familjen, jag trivs så bra att vara med dem. Det enda jag saknar just nu är ju Richard, som ska sova ensam i lägenheten i natt, och mina kompisar. B o S kommer ändå inte vara hemma den här veckan :(. B är nu påväg till Bryssel, guuud va kul för henne, men inte för mig :P. Jag saknar dem redan och kommer inte få träffa dem på en vecka. Men nästa söndag ska jag invardera deras lägenhet och ge dem tusen miljarder kramar :D...hehe :P. Sen saknar jag min söta lilla E sjuuukt mkt :(. Båda har så mycket i skolan och sen bor ju hon kvar i Österskär också, vilket medför lite svårigheter att träffas. Men jag tänker på henne mkt. Aja, nu ska jag inte rabbla upp alla jag saknar, för då kommer ni inte orka läsa :P. Iaf så åker jag tillbaka till Linköping imorgon, och då återgår livet till det "vanliga", vad det nu är!? Jag är inte sugen på alla måsten just nu, skulle helst bara vilja vara här och inte tänka på något överhuvudtaget. Bara ha det lungt och skönt, och njuta av att vara ledig. Men men...livet blir inte alltid som man själv vill. Aja, nu ska jag gå ner till familjen och se vad som görs. Sofie och pappa är förmodligen i full gång med att hamra och spika osv. och mamma står nog i köket. Känner att jag ska fråga ifall de behöver lite hjälp :). Men ha den trevlig dag! Regnar det hos er med?

Puss o kram från ett ruggigt och kallt västergarn :D


Lite minnen från senaste gången i Åkersberga, miss you girls!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0