Byte av blogg!

Hej alla söta och fina människor!

Startade en blogg för typ 3 dagar sedan på en annan sida, men upptäckte snart att jag gillade den här bättre :P. Så nu har jag "flyttat" hit istället. Hade skrivit ett bra inlägg på förra sidan som nu är helt borttagen, men men.
Jag är iaf på Gotland med min familj nu över helgen. Det är jättetrevligt :). Idag har vi varit inne i Visby och fikat, kollat lite i affärer och bara haft det mys. Solen skiner och det är en riktigt vacker höstdag idag :). Förutom att allt är så himla bra så har jag ont i huvudet :(...får alltid det efter att ha suttit med en tentamen och varit spänd och nervös. Skitjobbigt. Aja, nu tänkte jag sova en liten stund. Blir nog ett litet inlägg ikväll också. Ha en trevlig höstdag och välkommen till min ny-nya blogg :).

Puss o kram från västergarn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0