Solen skiner och himlen är blå =)

God morgon Sverige! En till morgon som jag har vaknat och solen skiner in mellan mina persienner, så härligt. Vaknade av mig själv tjugo över tio, så mitt alarm han aldrig ringa. Hoppade in i duschen och håller nu på att värma baguetter i ugnen till frukost. Efter det ska jag och Richard ta våra cyklar och åka till Willys och handla, sedan måste vi städa lägenheten. Jag städade ju som en tok till i måndags då familjen skulle komma hit, så det är fortfarande ganska fint, men vi bör nog iaf plocka bort allt "skit" och dammsuga för att det ska se lite fräscht ut iaf ;). Måste hinna fixa med lekarna också inför kvällen, men jag hoppas att jag kommer ha tid till det framåt eftermiddagen. Så, nu ska jag avrunda =). Dags att äta frukost.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0