Ska till skolan...

Godmorgon! Nu har jag iaf fått några timmars sömn =). Flög upp när klockan ringde, inte ofta det händer, tycker nämligen om att sova. Men ack så mkt piggare jag känner mig i dag =). Har hunnit äta frukost, klä på mig och sminka mig, har bara tänderna och matlådan kvar.
Vad härligt det kändes att vakna av solglimtarna genom persienerna imorse, då vill man verkligen gå upp =). Stackars Richard gick upp 7 =P, men men...han har ju bara suttit hemma och pluggat i två dagar nu, så han kunde allt gå upp lite tidigare...elak jag är ;). Hehe. Aja, nu börjar klockan ticka iväg...ska vara i skolan kvart över och bör cykla absolut senast kvart i.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0