Planeringen är i full gång =)

God kväll! Nu är jag pigg, vilket känns lite dumt då jag kanske borde sova nu istället för vid fem-tiden, men men...Ska snart gå och lägga mig. Sitter mitt uppe i att planera min fest imorgon =). Ska ha femkamp med fem roliga lekar. Gästerna ska delas upp i 4 lag och sedan kör vi, kommer bli toppenskoj. Först en fördrink och lite snack, sedan när alla anlänt så drar vi igång. Ser fram emot det jättemycket. Imorgon blir en lång dag ;). Ska nog försöka gå upp hyfsat tidigt och åka iväg till Willys och handla saker inför festen, sedan hem och städa + fixa inför lekarna, duscha och fixa iordning mig och sedan göra drinkar osv. Kommer nog behövas hela dagen imorgon till detta, men det ska bli så kuuuul =). Ska försöka ta lite bilder också.  Nu får ni se lite bilder från förra helgen, då pappa hade sin 50-årsfest. Enjoy!

P&K

Jag i mina nya glasögon som jag skrev om för ett tag sedan, tänkte bara att jag skulle visa dem =). Fiiiina va?


Så till bilder från festligheterna =):

Så här fint dukade och fixade jag, Sofie och Richard.

Jag, Mamma och Syster i action. Sjunger "det gör ont"-låten för pappa. Refererar till tidigare inlägg =)

Pappa var väldigt glad för alla presenter han fick =). Som ett litet barn på julafton.

Sist avslutar vi med en söt bild på mig och min syster. Puss på dig älskade syster. Jag saknar dig!

Sådär...god natt på er, så hörs vi imorgon om jag hinner ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0