Pastasallad och ännu en sen kväll

Nu börjar jag tröttna på mig själv och dessa sena kvällar, men vad ska jag göra? Jo, titta mindre på tv, plugga mer och fixa allt jag fixar nu i tid istället. Det låter så simpelt, men är tydligen så svårt =(.

Idag har jag varit i skolan en stund och sedan åkte jag och hälsade på mormor =), det var mysigt. Sedan vid 5 mötte jag S och A för en fika/middag. Åt toast och drack varm choklad, MUMS! Fick ju rikskuponger av föräldrarna i födelsedagspresent så dem kom väl till användning idag. Sedan tog vi en promenad nere vid ån och stannade på netto och handlade godis på vägen hem till mig =). Kom hem till mig och tittade på bonden, mysigt med sällskap. Det var sedan dags för dem att åka hem, så jag satte mig och läste i 10 min och då ringde mamma =). Pratade med henne ett tag och sedan läste jag 40 min till efter det. Har läst halva kapitlet nu och läser nästa halva på fredag. Efter den "roliga" läsningen var det bara att komma på vad jag skulle äta till matlåda imorgon och bestämde mig för pastasallad =). Så då blev det bara att sätta igång vattnet och börja hacka...det ska bli mums med pastasallad. Och nu sitter jag alltså här igen, som vanligt, efter tolv *suck*. Får nog ta och avsluta nu, så att jag får någon sömn då jag ska upp halv nio. Imorgon är det Schtudentschlaget (kravall), ska bli jättekul. Skriver nog ett inlägg innan jag drar och kanske får ni se en bild på mig i min fina overall (som jag ej har smyckat och fixat ännu)...God natt Sverige!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0