Nada bilder

God kväll!
Har upptäckt att jag är grymt dålig på att uppdatera med bilder i min blogg och det är ju faktiskt det jag själv tycker är roligast att titta på :P. I detta inlägget så lägger jag in lite härliga bilder från i somras :), har varit väldigt dålig på att ta kort på sistonde, men snart är jag på g igen och då kommer det, jag lovar.

Nu är jag hemkommen från B och S, det var jättemysigt att först träffa B och sen vid nio-tiden kom även S hem. MYS! Tycker så himla mkt om att umgås med dessa underbara tjejer, man blir så glaaaad :). Känner mig väldigt vilsen här i Linköping, mitt liv är inte riktigt som det brukar vara. Jag gillar att ha struktur i mitt liv, med skolan, träningen osv. Men jag har inte det livet här :(...typ. Jag pluggar, äter och sover...och ibland festar jag och träffar kompisar och umgås med pojken såklart. Det jag iaf ville komma fram till att mina underbara vänner känner mig så väl och det är så skönt att ha någon att luta sig mot i dem tuffa tiderna och jag mår alltid bra när jag åker ifrån dem, det är magiskt ;). Tack för det tjejer!!!

Iaf om mitt liv, egentligen tycker jag om Linköping, lägenheten, sambolivet med min älskling och allt annat....men ändå är det något som fattas. Jag vill hinna träna, umgås med mina vänner och så, som jag kunde förut. Men nu tar skolan mkt tid och jag är konstant trött, vilket är jättetråkigt :(. Men jag hoppas att detta vänder snart. Tror att det har mkt att göra med att jag saknar min familj så mkt :(, det var tuffare än jag trodde att flytta hemifrån. Jag känner mig fortfarande så himla liten, fast jag snart fyller 20 :P...men men, ibland önskar man att man var 5 år igen och kunde luta sig mot mammas axel och inte bry sig! Take me back...iaf ibland :).

Nu till lite sommarbilder, sov gott!
P&K


Hela gänget som besökte Visby i somras :)

Här är jag, med mitt fina hår :D


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet exakt vad du menar, jag känner också att det är ngt som saknas lite grann här nere! Meeen snart är det jul och då finns det ju massor av tid vi kommer kunna va i Norrort på :) Kram från Malin i klassen!

P.S. Nu blir jag ju lite sugen på att börja blogga jag med :p

2008-11-03 @ 19:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0