Mysig dag :)

Dagen började lite dåligt. Försov mig :(. Skäms! Men jag skyndade mig. När jag kom till skolan satt vi och skrev på vår observationsuppgift och vi slutade inte fören vid strax efter fyra. Då cyklade jag hem och satte på mig träningskläderna och begav mig ut och gick/sprang vid ån idag igen. Det var jättemysigt, mörkt, men mysigt. Dem har satt upp massor med fina lampor, stora lampor i olika färger, stora genomskinliga bollar mm. Sen spelade dem lite musik på vissa ställen också. Det låter kanske lite larvigt och visst det är det kanske, men det gjorde faktiskt motionen lite roligare. Imorgon kommer jag inte hinna röra på mig :(, vi slutar seminariumet kl 15 och kl 16 börjar arbetet. Så det blir bara hem och äta något och sedan byta om. Ska tro det eller ej bli ganska roligt att jobba igen. Hoppas på lite mer kunder imorgon :).

Sen vid sjutiden kom B och S på middag. Vi hade lagat kyckling och ris med sötsursås och sallad. Det var mums! Vi satt länge och pratade, det var mkt trevligt. Gjorde lite chokladpudding som vi sedan åt :), till det en kopp te. Så himla mysigt att vi har dem här middagarna mitt i veckorna när vi har mkt skola och så att tänka på, man hinner träffas och prata och samtidigt äta :). Genealiskt!

Nu ska jag gå och lägga mig, ska upp 8 imorgon.
Sov gott! P & K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0