Köpt nya glasögon :)

Halloj!

Idag har det varit en jobbig dag :(, seminarium som inte var så jätteroligt och sen en individuell uppgift som lämnades in i samband med seminariumet...mkt skola, så jag är trött :). Ska kolla lite på skolarbetet innan jag somnar ikväll. I går fick jag mina nya glasögon i brevlådan :). Dem är lila. Och jag äger inget lila, för jag tycker i vanliga fall att jag inte passar i lila...men glasögonen var faktiskt jättefina på :). 425 kr fick jag betala för dem och det är ju ingenting jämfört med dem som jag haft i flera år nu som har gått på 3000. Kul att ha något att byta med ibland tycker jag :).
Har även varit ute och rört på mig idag, mkt skönt :). Som tidigare sagts, mysigt med alla ljusen vid ån :).
God middag med lax och pressad potatis.
Nu är det dags att kolla lite på skolarbetet. Hörs!

P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0