Julstämning =)

God kväll! Sitter här och skriver nyvaken. Det var verkligen inte meningen =S. Satte mig i soffan en stund för att jag var så trött, tänkte att jag skulle "pusta ut" ett litet tag och sedan sätta mig med skolarbetet. Istället somnade jag sittandes =P, och vaknade en timme senare. Så just nu känner jag mig lite borta, men jag ska piggna till och sedan är det dags att göra klart uppgiften och sedan äta lite middag.

Idag har det snöat och det fick mig att tänka på julen =). Jullåtar, pepparkakor, adventsljusstakar, lussebullar osv. Mysigt.
Sitter just nu och lyssnar på min favoritjullåt, "tänd ett ljus":



Tycker den är så himla bra =). Visst är dem snygga? =P Hihihehehaha....
Dags att vakna och börja plugga. Hörs!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0