Gör i ordning mig för party...

Hej på er!

Idag har det varit en mkt seg dag för min del :). Vaknade halv ett i "morse", vilket jag tyckte var lite konstigt då jag bara var hemma igår kväll. Somnade iofs halv två, men det handlar om 11 timmar...då måste jag verkligen varit trött. Sen har jag bara legat i soffan och kollat tv/ suttit vid datorn hela dagen, inte nyttigt inte. Känner mig inte på topp för att festa nu heller, men det vänder nog snart, hoppas jag :). Har precis börjat sminka mig och valt kläder inför aftonen, jag hoppas på en lång och trevlig kväll :). Skulle egentligen pluggat idag, men det gick inte så himla bra med det :(. Men imorgon blir det fokus på Weber, Marx och Durkheim och då måste jag skriva en sida om dem, men jag hoppas det inte blir allt för svårt ;). Hörs imorgon!
 P & K

Den här låten lyssnar jag på just nu :). Meee likeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0