Godnatt Sverige

Det får bli ett kort och innehållsrikt inlägg såhär sent på kvällen...
Är jättetrött, men har suttit uppe med skolarbete tills nu, därför har jag inte gått och lagt mig tidigare.
Har läst en del om Mead, rolig gubbe det där, inte =P. Men men, jag tror att jag har lite att diskutera med C imorgon =).
Sedan har jag börjat lite smått på den individuella uppgiften som ska vara klar på måndag. Tänkte att jag skulle vara ute i god tid. Tänkte skriva klart den imorgon och "ändra, finslipa osv." på söndag. Så jag kommer ha en rolig fredag =P. Ska iofs bli skönt att ta det lugnt. Läsa ordentligt, städa lite, skriva klart uppgiften, titta på tv och SOVA =).

På lördag är det fest =). Min födelsedagsfest. Ska bli jätteroligt. Tror att vi för tillfället är 18 personer som ska vistas i vår lilla tvåa på 47 kvm...men det blir mysigt. Ser fram emot det.

Jaja, nu ska jag avrunda innan ögonlocken nuddar golvet =). Sov sött!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0