God kväll!

Hoppas dagen varit bra?! Min har varit helt ok faktiskt. Trots mycket plugg :(. Men nu har jag nog skrivit klart det som ska lämnas in imorgon (hoppas jag). Ska läsa igenom texten en sista gång innan jag somnar ikväll, så får jag ändra det som behövs ändras imorgonbitti.

Igår var det alltså utgång på NH med Richards nollegrupp. Det var en ok kväll. Var väldigt osugen på att festa om man ska säga så. Hade förfest med mig själv, då Richard och dem sågs hemma hos en tjej i hans grupp, och jag fick inte följa med :(...nej, men det var bara deras grupp, så det var förtåligt. Aja, iaf är det dött att sitta hemma själv och förfesta, men jag hade gott om tid på mig att fixa mig  för en gång skull. Lockade till och med håret med min nya locktång :). Visar lite bilder på det nedan. Sen blev det en lbd (little black dress) igår och röda pumps. Kände mig så fin så :), men som sagt så var ju inte humöret på topp. Richard hade iaf trevligt och det var ju faktiskt det viktigaste :), just igår kväll iaf...Kvällen avslutades iaf med ett besök på BK :), mums med mat.

Vaknade elva idag och kände mig för en gång skull utvilad. Har känt mig pigg mest hela dagen faktiskt. Första gången på länge. Satt och pluggade från två till sex, sedan packade jag och richard väskorna med påsar och åkte till ICA Maxi och STORhandlade, så nu har vi mat i en månad och framåt...typ! Känns skönt att ha gjort det. Har allt vi behöver nu. Köpte till och med adventsljusstakar :). Ska bli så fint sen när jag får sätta upp dem. Först blir det julbak med B och S, får styra upp det ordentligt sedan när det börjar närma sig :). Baka lucekatter och pepparkakor, fika och mysa med ljus och doften av jul....åååå, jag längtar faktiskt. Ska bli toppen! Aja, nu ska jag runda av detta inlägg med lite bilder. Sen ska jag hoppa in i duschen och efter det är det läggdags. Så sov gott allesammans!

P & K

Lite bilder från gårdagen
 
Bilder på mig när håret är precis klar-lockat :)

              
Jag innan vi gick.                 Vi, på NH <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

du passar mycket bättre i lockigt hår än när du envisas med att platta det hela tiden! så det så /syster

2008-11-14 @ 22:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0