Durkheim, Weber och Marx...

...och nej, detta inlägg ska inte handla om dem :P. Jag har bara suttit och läst om dessa i flera timmar idag och det är inte så värst intressant :(. Fattar inte poängen med att kunna "dem". Men men, det får man visst veta i trean.
Aja, nog om det :P. Igår fikade jag med A, det var väldigt trevligt och mysigt. Sen lämnade jag tillbaka en av de tre klänningarna som jag berättade om förut, den från cubus, som jag gillade minst. Så får vi ses sen hur jag gör med de andra, lite jobbigt för syrran tyckte den ena var finast och Richard den andra, fast i slutändan är det ju ändå jag som ska bestämma. Efter fikat var det dags för storstädning, dammsög och tvättade golven i alla rum (3) och dammade av ytor och bytte lakan. Allt kändes väldigt fint och fräscht. Det blev en snabb middag och sen hade jag väldigt kort tid på mig att göra mig iordning inför kvällen, som tur är var gästerna lite sena :). Vi hade lite förfest här, blev inte så mkt dricka eftersom systemet var stängt, och det hade ingen koll på :P. Men men....jag hade trevligt iaf. Sen runt halv ett gick vi ner till NH och drack drinkar med personalrabatt, mkt bra! I stort var det dock en ganska seg kväll tyvärr. Jag kände mig inte direkt festsugen och var dessutom ganska trött, så det drog ner stämningen för min del. Sällskapet kan jag iaf inte klaga på ;).

Imorse vaknade jag utvilad runt 12, vilket var väldigt skönt. Jag, Richard och hans kompis gick ner och åt "bakis-mat" på Hakepi (fast jag var inte bakis, men iaf :P), det var mums. Sen drog dem två hem till Richards kompis och där är han än, lugnt och skönt hemma för tillfället. Men även jag ska strax åka härifrån, till B!!! :). Hon kom hem halv 6 i morse, så nu ska jag komma och störa henne och äta middag med henne, ska bli mys. Var jättelängesen jag träffade henne och S, men S kommer hem senare ikväll, så vi får se ifall jag orkar vara kvar tills dess ;). Har fortfarande massor att läsa om Weber...:P. Ha det gött allesammans!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0