Det börjar närma sig...

...till PARTY!! =). Detta får bli sista inlägget för ikväll, måste sedan lägga undan datorn.
Nu har jag och Richard varit och handlat allt och flyttat lite i lägenheten och städat....så vi har varit effektiva.
Ska snart springa ner med lite sopor och sedan till affären och handla en sak som jag glömde förut. Sedan får det nog vara dags för kvällsmat, magen börjar kurra nu =S. Har fått reda på en tråkig sak idag och det är att Richards syskon från Åkersberga inte kommer hit idag =(. Det är tydligen snöstorm i Sthlm och dem hade inga vinterdäck på bilen, så dem ville inte ge sig ut och köra...och det kan jag ju faktiskt förstå, men det är tråkigt iaf. Så nu kommer ingen hemifrån hit idag...alla har sina undanflykter =(. Men men...vi kommer iaf bli 17 personer och det känns ganska lagom eftersom lägenheten inte är så stor.
Har bestämt att jag ska ha på mig min favoritklänning från Paris ikväll =) och några klackskor till det. Har dock inte bestämt mig ännu vilka det ska bli, har ju en del att välja på ;). Sedan ska jag hinna med att locka håret och måla naglarna också...så nu får jag ta och lägga ifrån mig datorn. Ha en toppenbra kväll.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0