Onsdag

God morgon Sverige! Vaknade för dryga timmen sedan och har hunnit duscha och klä på mig. Nu sitter jag här framför datorn med lite gotländskt te, mackor och ett glas juice till frukost och det är mums. Ska snart sminka mig och "packa" väskan inför skolan (som det hette när man gick i ettan).

Igår var jag i skolan som vanligt. Hade reflektionstillfälle på förmiddagen och föreläsning på eftermiddagen, sedan åkte jag hem och städade. Vid fem åkte jag hem till B och S, och sedan åkte vi vidare till Willys för att handla =). Det var trevligt och som vanligt handlade jag mer än vad jag hade tänkt mig, men jag kommer på saker som "kan vara bra att ha" när jag går och tittar i hyllorna i butiken...men men, nu ska jag väl inte behöva handla på länge? Eller? Blir väl lite mjölk och bröd innan jul, men annars bör vi nog äta upp det vi har i frysen.

Idag börjar vi 11.15 med grupparbete och har sagt att vi ska sitta till senast 16. Ska verkligen försöka jobba effektivt idag, så att vi hinner klart med observationsuppgiften och börjar på gruppuppgiften. Kl 16 ska vi förmodligen födelsedagsfika för A (i klassen) som fyller år =). Sedan blir det hem och förhoppningsvis läsa några rader i stigma-boken och kl 19 ska jag vara hemma hos B och S. Middag och bonden tillsammans =), börjar bli en liten tradition nu, och jag gillar det.

Aja, dags att dricka upp teet och fixa till sig lite, så hörs vi senare!
Tjillivippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0