Ännu en solig dag i Fort Lauderdale :)

God kväll blir det till er i svensk tid och god eftermiddag från mig i floridas tid :).
Igår var vi i Miami och kollade på Miami Ink studion, lite coolt att ha sett det med egna ögon nu ;). Var mindre och låg på ett "sämre" ställe än vad jag trodde, hade fått för mig att det skulle ligga vid beachen, men ack vad fel jag hade. Tog lite kort där med, har dock inte kamerasladden med mig, så dem lägger jag upp när jag är hemma igen. Idag har vi "bara" legat och stekt vid poolen, jättehärligt. Tror tom att jag har blivit lite solbränd...men bara lite, albino som man är. Hoppas på mer sol i Mexico, då detta var sista dagen här. Känns som man sett och "hört" det man vill här, så det ska bli kul att åka till Mexico och fira julafton. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det en vända till den otroligt stora outleten igen :). Ska köpa julklapp till Richard och lite annat smått och gått. Time to gooooo. Vi höres och synes.

P&K

Ps. Detta inlägget är till dig Martin ;) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0