Åkersberga

Nu är jag alltså hemma i Åkersberga. Har lämnat Linköping för det här året och ser fram emot ett nytt år där 2009. Har s.k. jullov nu, men efter lovet så har jag tenta, så det blir allt lite att läsa också. Men först och främst ska jag åka iväg =). Till USA och Mexiko. Ska bli så himla roligt. Onsdag den 17 dec är det dags och nu är det bara en dag kvar...ååååå, ska bli så himla roligt. För er som alltså inte fattar så tycker jag att det ska bli väldigt roligt :P. Ska sola, SHOPPA, bada, upptäcka saker och äta massor med mat...det ni ;). Jag kommer sakna mina onsdagskvällar med B och S, men vi kommer ju fortsätta med dem nästa termin, så jag får stååå ut :). Sedan kommer jag sakna Richard, MASSOR. Nu har vi bott på varandra i ett halvår och jag trodde jag skulle vara jättetrött på honom vid det här laget, men det är jag inte :(. Snarare tvärtom! Jag vill ALDRIG vara utan honom...min sambo :). Vad jag låter nykär och ibland känns det faktiskt som det, trots att vi varit tillsammans i 4 ÅR ;). Ska iofs bli "roligt" att sakna honom lite, för då kommer jag bara tycka det är ännu roligare att träffa honom när jag kommer hem den 3 januari. Stackarn ska fira jul och nyår utan mig, hur ska det gå? Jag är ju ändå i New York på nyårsafton och SHIT vad det ska bli häftigt. Ser verkligen fram emot det. Får hoppas att jag hittar någon snygg klänning och snygga pumps att ha på mig då :). Får se om jag kommer skriva något i bloggen under resan, annars kommer jag skriva MASSOR när jag kommer tebax. SKA BLI SÅ ROLIGT :). 
Och imorgon ska jag träffa E och jag har saknat henne jättemkt. Senast jag träffade henne var i september :(. Ska bli jätteroligt och mysigt att träffa henne igen. Min lilla sötnos :).
Jajajajaja, nu orkar jag inte skriva mer...ska gå och titta på Mamma mia the movie :).

P&K 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0